Beste leden,

Zoals bij de meeste bekend mag er weer onder strenge regels weer buiten gesport worden, dit beteken dat er weer beperkt gebruik gemaakt kan worden van onze off-roadbaan en dit zal van start gaan op Zondag 24 Mei. Op deze eerste dag zal er een van de off-road coördinatoren aanwezig zijn om te kijken of alles loopt zoals het verplicht is  en om eventueel aanpassingen te doen. Op basis van de ervaringen zal er bepaald worden of we dit kunnen doorzetten of op verder versoepelingen moeten wachten.

Overige data dat gereden kan worden na zondag 24 mei bekend gemaakt

Hierbij moeten we de volgende regels zorgvuldig opvolgen.

Houd te allen tijde  1,5 meter afstand van elkaar. En als je je niet helemaal lekker voelt (niezen, hoesten, keelpijn, koorts) of ziek bent , dan betreed je het terrein dus niet. Dat geldt ook als een gezinslid verkouden of ziek is.

We hanteren maximaal 7 rijders op de offroad baan, alleen leden mogen het terrein betreden dus geen bezoekers als familie, vrienden,  kennissen etc.

Het verenigingsgebouw blijft gesloten en toiletten zijn niet beschikbaar.

Het aanmelden hiervoor gaat via het aanmeld formulier op de site

Wanneer je aangemeld bent, maar om wat voor reden dan ook niet kan komen, is dat geen probleem maar meld je dan wel even af. dan komt er mogelijk een plek voor een ander vrij.

Na binnenkomst wordt het hek weer afgesloten zodat er geen toeschouwers of niet leden binnenkomen.

Vertrekkende en aankomende rijders moeten strikt gescheiden blijven op parkeerterrein en banen.

Let op dat het pad vrij is voordat naar de baan sleutelplaats of parkeerplaats gaat.

Er zijn 7 sleutelplekken beschikbaar , deze zijn duidelijk gemarkeerd, overige plekken mogen niet gebruikt worden.

Voordat je de rijderstelling betreed kijk je eerst of er een plaats is, daarna loop je pas de trap op. Op de rijderstelling is plaats voor 4 rijders. Deze plekken zijn gemarkeerd.

Ga in één van de vakken staan, loop hierbij zo strak mogelijk tegen de achterkant van de stelling . Is het druk? overleg dan even met elkaar hoelang men rijdt.

Maximaal 2 mensen in de pit straat.

Voorkom overal het lenen van spullen van elkaar i.v.m. afstand houden en besmetting !

Na het rijden laat je de sleutelplek schoon achter, neem hiervoor zelf wat desinfecterend reinigingsmiddel/doekjes mee en maak de tafel GRONDIG schoon.

Naam:
Ik wil mij