De Overheid heeft extra maatregelen aangekondigd om de toename van corona besmettingen en daarmee de toename van ziekenhuisopnames terug te dringen. Zo zal er op veel meer plaatsen de QR-code worden gecheckt voordat men toegang krijgt. De maatregelen treden met ingang van 6 november 2021 in werking.

Op de naleving van deze voorwaarden zal door de overheid controle plaatsvinden en er zal worden gehandhaafd.

Wat is (weer) nodig c.q. blijft.

• Gezien de nieuwe maatregelen kunnen we er niet omheen om ook bij onze vereniging
    over te gaan tot het checken van de QR-code bij iedereen die het clubgebouw wil betreden.

• Hierbij dan ook het dringende verzoek om je QR code mee te nemen, digitaal dan wel op papier als je naar de club komt. Vergeet ook je identiteitsbewijs niet.
    De check zullen we bij iedereen doen die het gebouw wil betreden. Dus ook bij leden die alleen naar het toilet gaan of in de kantine een consumptie willen ophalen.

Bij het ontbreken van een QR-code kun je helaas niet worden toegelaten tot het gebouw.

• Het checken van de QR-code zal vanaf aankomende zondag (7 november) starten.
  • De controle zal worden uitgevoerd door leden van het bestuur of een coördinator.
    Voor het buitenterrein van onze vereniging dient iedereen  een afstand van 1,5 meter tot elkaar te houden.

• Als je je niet helemaal lekker voelt (niezen, hoesten, keelpijn, koorts) of ziek bent , dan betreedt je het terrein dus niet en blijf je thuis.. Dat geldt ook als een gezinslid verkouden of ziek is

Wij wensen jullie weer veer plezier met het uitoefenen van de hobby.

Met vriendelijke groet mede namens het

Bestuur van de Modelbouw Vereniging Waterland e.o.,