file De foto van de week.

Lees meer
29 apr 2026 13:38 #4118 door Grijze Muis
Beantwoord door Grijze Muis in topic De foto van de week.
Dagje weg naar het oosten van het land. en wat kom ik daar tegen en eigenlijk heel mooi te wezen. 

 

 

 

 

Groetjes van mij
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04 mei 2026 16:29 #4122 door Taurusfan
Beantwoord door Taurusfan in topic De foto van de week.
Hij heeft meerdere huizen denk ik, dit was vlak bij Nürnberg. Ja, die ÖBB-Vectrons komen overal, tot in Rotterdam aan toe.
 


Ron

Zullen we die koperdieven eens verklappen dat er in flitskasten heeeeel veeeel koper zit.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 mei 2026 20:21 #4129 door Taurusfan
Beantwoord door Taurusfan in topic De foto van de week.
Het drukste perron van t dorp.....
 


Ron

Zullen we die koperdieven eens verklappen dat er in flitskasten heeeeel veeeel koper zit.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 mei 2026 17:42 #4130 door The Fonz
Beantwoord door The Fonz in topic De foto van de week.
Ja dat zal wel; Maar zit er geen foutje in? Om de twee uur om .02. Maar die van 21 uur gaat om 06 ipv 02.  Kan ik niet tegen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 mei 2026 21:38 #4131 door Taurusfan
Beantwoord door Taurusfan in topic De foto van de week.
De mcn die om 19.58 met 3520 aankwam had schaft en als hij dan weer om 21.02 moest vertrekken was de schaft te kort. Ik verzin ze waar je bij staat. 


Ron

Zullen we die koperdieven eens verklappen dat er in flitskasten heeeeel veeeel koper zit.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18 mei 2026 21:22 #4134 door Taurusfan
Beantwoord door Taurusfan in topic De foto van de week.

Ik sta hier lekker droog en ik sta lekker zo dat ik niet lekker op de foto ga. Puh.


Ron

Zullen we die koperdieven eens verklappen dat er in flitskasten heeeeel veeeel koper zit.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26 mei 2026 19:27 #4143 door Taurusfan
Beantwoord door Taurusfan in topic De foto van de week.
 

Eerlijk gezegd had ik ook niet verwacht dat ze bij de ÖBB rondrijden met loks uit een bakkerij.......


Ron

Zullen we die koperdieven eens verklappen dat er in flitskasten heeeeel veeeel koper zit.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.