Modelspoorwegclub Veenendaal, 16-8-2016

Modelspoorwegclub Veenendaal, 16-8-2016 werd gestart door Taurusfan

16 augustus gaan we even kijken, we zijn;
Fons
Joop N
Marco
Rob
Ron
Ronald & Jeroen
Laat je niet bang maken door angst.
12 sept 2018 14:04 #332

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Beantwoord door Taurusfan in topic Modelspoorwegclub Veenendaal, 16-8-2016

Bericht van The Fonz van 16-8-2016

Hallo Fans,

Dat was dus een gevalletje pech. Ik vol trots zeggen op het Leeuwerikplein dat ik mijzelf overtroffen heb door om 10.00 uur daar te zijn met een APK gekeurde auto die er weer een jaar tegen kan....
Totdat Marco ergens op de Verzetslaan zegt dat het naar olie ruikt en ik zeg dat dat de auto voor ons wel zal zijn en dan toch het olielampje gaat branden. De auto snel op het benzinestation aan de kant gezet en de motor zit helemaal onder de olie.. Ik raak acuut in de stress en probeer de ANWB te bellen, wat met mijn mobieltje niet lukt, omdat achteraf blijkt dat ik het geluid te zacht gezet heb. Maar als Marco belt hoor ik wat ik al vermoedde: geen woonplaatshulp dus...
Marco op de bus naar huis en ik later ook als ik eerst even het personeel van het benzinestation ingelicht heb. Uiteindelijk weet ik thuis mijn garage te bellen en er komt een monteur. Met de buurman naar de Verzetslaan waar blijkt dat er ergens een scheurtje zit in de oliepompfilter of zo iets. Enfin, de monteur zal met behulp van een collega de auto naar de garage slepen en zal er maandagochtend meteen aan beginnen. Als troost zegt hij nog dat het defecte onderdeel ca twee euro kost. Ik zie wel dat die club in Veenendaal ook nog as zaterdag de 23e open is, dus wie er dan nog eventueel met mij naar toe wil....

The Fonz
met duizend maal excuses aan Marco
12 sept 2018 14:05 #333

Beantwoord door Taurusfan in topic Modelspoorwegclub Veenendaal, 16-8-2016

Tja, het is natuurlijk jammer dat het zo gelopen is want het is best de moeite waard. De mannen hebben een prachtige ruimte en een mooie baan met veel details en mooie lange stations.

Station Ede-Wageningen....

...en Driebergen-Zeist,

een Klaas die veel kabaal maakt,

en veel details.

alleen die luchtballon.....
12 sept 2018 14:10 #334

Tijd voor maken pagina: 0.429 seconden

© Modelbouwvereniging Waterland

Terug Naar Boven