Nürnberg 2023
- Taurusfan
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
29 aug 2022 10:45 - 04 feb 2023 15:03 #2526
door Taurusfan
Waarschuwing; bovenstaande tekst kan ironische gedeeltes bevatten.
Nürnberg 2023 werd gestart door Taurusfan
Weer alle linkjes op een rijtje.
Artitec
Brawa
Busch
ExactTrain
Faller
Jägerndorfer
Märklin
NMJ
Noch
Piko
Preiser
Roco
Tillig
Viessmann, Kibri & Vollmer
De beurs is van 1 t/m 5 februari en voor het eerst dit jaar zijn er ook 2 publieksdagen.
De animo van de fabrikanten wordt echter steeds minder en Piko en Roco hebben nu bekend gemaakt niet naar Nbg te komen, men gaat liever naar publieksbeurzen omdat men contact met de eindverbruiker belangrijker vindt dan dat met handelaren. Ik vindt dit een beetje tegenstrijdig als Nbg nu ook publieksdagen heeft maar wie ben ik? De Neuheiten worden nu getoond op een publieksbeurs in Mannheim in maart en op de Intermodellbau in Dortmund.
Tevens heeft Piko besloten in 2023 geen nieuwe catalogus voor H0 uit te geven om papier te besparen, dit werkje heeft 450 pagina's en kost dus een hoop papier en energie. Er komt wel een digitale versie en een Neuheitenblatt.

Ron
Artitec
Brawa
Busch
ExactTrain
Faller
Jägerndorfer
Märklin
NMJ
Noch
Piko
Preiser
Roco
Tillig
Viessmann, Kibri & Vollmer
De beurs is van 1 t/m 5 februari en voor het eerst dit jaar zijn er ook 2 publieksdagen.
De animo van de fabrikanten wordt echter steeds minder en Piko en Roco hebben nu bekend gemaakt niet naar Nbg te komen, men gaat liever naar publieksbeurzen omdat men contact met de eindverbruiker belangrijker vindt dan dat met handelaren. Ik vindt dit een beetje tegenstrijdig als Nbg nu ook publieksdagen heeft maar wie ben ik? De Neuheiten worden nu getoond op een publieksbeurs in Mannheim in maart en op de Intermodellbau in Dortmund.
Tevens heeft Piko besloten in 2023 geen nieuwe catalogus voor H0 uit te geven om papier te besparen, dit werkje heeft 450 pagina's en kost dus een hoop papier en energie. Er komt wel een digitale versie en een Neuheitenblatt.

Ron
Waarschuwing; bovenstaande tekst kan ironische gedeeltes bevatten.
Laatst bewerkt 04 feb 2023 15:03 door Taurusfan.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Minder
Lees meer
30 aug 2022 20:20 #2530
door Vincent
Beantwoord door Vincent in topic Nürnberg 2023
Het schijnt dat een stand op Nbg hebben een klein vermogen kost waardoor ROCO en Piko gezegd hebben, dat geld geven we liever anders uit, na 2 jaar geen beurs door Covid, blijkt dat ze hun klanten ook prima kunenn bereiken zonder de beurs. iets met digitaal tijdperk voor communicatie.
Er zullen vast meer volgen.
Er zullen vast meer volgen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Taurusfan
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
- Taurusfan
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
Tijd voor maken pagina: 0.213 seconden