Ik ben van mijn geloof gegaan. Nou geloof ik niet echt dus.
Maar wilde weer een uitdaging. Maar nu in de vorm van een auto. En ook nog radiografisch bestuurd.
En of dat niet genoeg uitdaging is ook nog een model auto waar ik vroeger in mijn diensttijd in heb gereden.
Hier vast wat begin foto's
Tja mag het een scaler worden genoemt. Hier en daar komen toch wat aanpassingen