31 aug 2021 17:37 - 31 dec 2021 11:39 #2103
door Taurusfan
En natuurlijk opbouw op vrijdag. Dit opbouwen kan niet al te vroeg, het is nog een normale schooldag. We gaan met de N-baan van Joop en de kermis van Ronald. Uiteraard zijn er zaterdag en zondag weer lunchpakketten maar reken er wel op dat deze duurder zijn geworden. Er komt een verkooptafel voor de club en aangezien Joop deze normaal bemenst maar nu de nodige aandacht aan z'n baan moet geven zoeken we een enthousiaste verkoper/ster. Er komt ook een verkooptafel voor ondergetekende.

Ron
Zullen we die koperdieven eens verklappen dat er in flitskasten heeeeel veeeel koper zit.
Laatst bewerkt 31 dec 2021 11:39 door
Taurusfan.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.